El pasado día 8 de junio de 2017, a las 10:00 h., en el Hemiciclo del Ayuntamiento de Valencia, tuvo lugar la presentación del libro Vicente Blasco Ibáñez: Bibliografía comentada. An annotated Bibliography (2003-2015), a cargo de Gloria Tello, Teniente de Alcalde, Coordinadora General del área de Cultura. Intervinieron en el acto Christopher L. Anderson, Javier Lluch-Prats y Paul C. Smith, autores del libro.

El passat dia 8 de juny de 2017, a les 10:00 h., en l’Hemicicle de l’Ajuntament de València, va tenir lloc la presentació del llibre  Vicente Blasco Ibáñez: Bibliografía comentada. An annotated Bibliography (2003-2015), a càrrec de Gloria Tello, Tinenta d’Alcalde, Coordinadora General de l’Àrea de Cultura. Van intervenir en l’acte Christopher L. Anderson, Javier Lluch-Prats i Paul C. Smith, autors del llibre.