RESERVES

Correu electrònic: rebomboricultural@gmail.com
Telèfon: 657155738.
S’atendrà whatsapp.

L’Ajuntament de València i la Casa Museu Blasco Ibáñez continuen endavant amb el 150 aniversari del genial escriptor Vicent Blasco Ibáñez.

Després de l’èxit del passat diumenge dia 29, la Casa Museu Blasco Ibáñez, repetirà la visita teatralitzada, el contacontes “Un carrer en cada poble. Homenatge a Blasco Ibáñez” de la nostra actriu Laia Serna i les manualitats per als més menuts relacionades amb tan emotiu esdeveniment. Tots els primers diumenges de mes: 5 de febrer, 5 de març, 2 d’abril, 7 de maig, 4 de juny, 2 de juliol, 6 d’agost, 3 de setembre, 1 d’octubre, 5 de novembre, 3 de desembre.

Programa:
El programa serà el següent:

• Casa Museu Vicent Blasco Ibáñez (Carrer Isabel de Villena, 159.  46011 València)
  • De 12 a 14 hores, manualitats
  • De 12:30 a 13:15 hores, contacontes.
  • De 12 a 13 hores, visita teatralitzada.

Davant l’èxit d’assistència, és necessari realitzar reserva prèvia per a les visites teatralitzades.
L’entrada als jardins del museu, tant al contacontes com a les manualitats, serà totalment lliure.